گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پارچه فاستونی 20.80 آسیا نخ 60 + قیمت خرید از کارخانه

فروش مستقیم پارچه فاستونی آسیا
فروش پارچه فاستونی 20.80 آسیا

پارچه مبلی مسکو چینی نخ 60 یکی از معروف ترین پارچه ها می باشد که امکان خرید آن با قیمت کارخانه از طریق مجموعه ما امکان پذیر است.
پارچه هایی که در حال حاضر در بازار موجود می باشند همگی بر اساس نوع الیاف، روش بافت و تولید و موارد مهم دیگری که در تولید آن ها نقش دارند تقسیم شده اند.
پارچه فاستونی که در سطح کشور با نام پارچه مطهری نیز شناخته شده می باشد دارای ویژگی هایی مختص به خود می باشد که سبب تمایز آن از پارچه های دیگر شده است.
پارچه های فاستونی معمولا در تولید آن ها از الیاف پشم استفاده می شود و در کنار این نوع الیاف از الیاف دیگری مانند کرک و پلی استر با درصدی متفاوت از پشم استفاده می شود.
این نوع پارچه بافت بسیار ساده ایی دارد و هر مقدار که درصد پشم به کار رفته در آن بیش تر باشد پارچه مورد نظر زریف تر و لطیف تر خواهد بود.
به دلیل طبیعی بودن و محدود بودن الیاف طبیعی پشم، استفاده 100 درصدی از الیاف پشم گران تمام خواهد شد و مشتری توان خرید آن را نخواهد داشت.
بنابراین از ترکیبی از الیاف پلی استر و یا دیگر انواع الیاف تولید می شود.

پارچه فاستونی 20.80

فروش مستقیم پارچه فاستونی آسیا

پارچه مبلی لیدو از مجموعه پارچه هایی است که تولیدی ها و افرادی که در زمینه انواع پوشاک رسمی و یونیفرم فعالیت می کنند از آن استفاده می کنند.
این گونه خریداران که مصارف آن ها عمده و بسیار زیاد است، معمولا پارچه ایی را که مد نظر دارند به صورت عمده خریداری می کنند.
راه هایی هست که با به کار گیری آن ها می توان هزینه ایی کم تر را بابت خرید پارچه فاستونی 20.80 آسیا پرداخت نمود که یکی از آن ها خرید عمده می باشد.
خرید از کارخانه تولیدی که با نام فروش مستقیم نیز شناخته می شود روشی است که بدون حضور دلالان انجام می شد و بنابراین مشتری بابت خرید پول کم تری را پرداخت خواهد کرد.
پارچه فاستونی 20.80 به این معنی است که درصد الیاف به کار برده شده در آن متفاوت می باشد و شامل تنها 20 درصد پشم می باشد و مابقی آن از الیاف مصنوعی است.
پارچه فاستونی 10.90 و 45.55 دو نوع دیگر از پارچه فاستونی هستند که آن ها نیز دارای درصد هایی متفاوت از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند.
هر مقدار که درصد الیاف طبیعی پشم در آن ها بیش تر باشد قیمت پارچه فاستونی بیش تر است.
به عنوان مثال قیمت پارچه فاستونی 45.55 بیش تر از نوع 20.80 است.

فروش پارچه فاستونی 20.80 آسیا

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید