گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید پارچه پولیش ببعی

تفاوت پارچه تدی و ببعیعرضه مستقیم پارچه پولیش ببعی

پارچه ها از متنوع ترین فراورده های حاصل از انواع الیاف طبیعی یا مصنوعی هستند که این روز ها استفاده از پارچه پولیش ببعی با توجه به خصوصیات منحصر به فردی که دارد در حال افزایش است.

قیمت پارچه پولیش ببعی کاملا متناسب با نوع الیاف به کار رفته در آن ها و همچنین مقدار خرید پارچه می باشد و می توان قیمت خرید آن ها را به صورت کلی از طریق این مجموعه استعلام کرد.

قیمت خرید پارچه پولیش ببعی

تفاوت پارچه تدی و ببعی

تفاوت پارچه تدی و ببعی شاید برای شما نیز اسم پارچه تدی بسیار آشنا باشد و حتی ممکن است بسیاری از مردم این نوع پارچه ها را با نوع ببعی اشتباه بگیرند و در ادامه تفاوت این دو پارچه ابریشم ذکر خواهد شد؛

  • یکی از از مهم ترین تفاوت این نوع پارچه ها در الیاف به کار رفته در آن ها می باشد، به طوری که در پارچه تدی معمولاً از الیاف پشمی استفاده می‌شود، در حالی که در نوع ببعی از پنبه و یا پلی استر استفاده می ‌شود و با توجه به اینکه بسیاری نسبت به الیاف پشمی حساسیت دارند، پارچه ببعی می تواند انتخاب مناسب تری باشد.
  • دوم این که پارچه های تدی با توجه به اینکه از پشم هستند ممکن است پرز ده بوده و به این ترتیب استفاده از آن در لباس ها باعث شود که بعد از شستشو به شدت پرز بدهند در حالی که پارچه ‌های ببعی چنین مشکلی ندارند.
  • الیاف پارچه ببعی به صورت محکم به هم دیگر چسبیده اند و به این ترتیب برش آن ها به هیچ وجه باعث نخواهد شد که پارچه ارزان به راحتی در هر جهتی پاره شود، در حالی که پارچه های تدی چنین خصوصیتی نداشته و به راحتی ممکن است اجزای آن با کوچک ترین برشی از هم جدا شوند.

عرضه مستقیم پارچه پولیش ببعی

عرضه مستقیم پارچه پولیش ببعی عرضه پولیش ببعی آن هم به صورت مستقیم از طرف مجموعه تولیدی پارچه ببعی در کشور باعث شده است که هزینه ‌های تهیه آن به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

در این نوع عرضه هیچ نیازی به وجود واسطه ها برای فروش نبوده و مشتریان می توانند به صورت کاملا مستقیم از خود تولیدکننده محصول را سفارش دهند.

با توجه به اینکه این مجموعه دارای بیشترین سابقه در زمینه تولید و عرضه این محصولات پارچه ای است، توانسته اعتماد بسیاری از خریداران را جلب نموده و به این ترتیب میزان خرید و فروش این پارچه ها در حال افزایش است.

جهت تهیه بهترین پارچه های پولیشی ببعی و پارچه فاستونی میتوان به صورت حضوری و غیر حضوری به این مجموعه مراجعه کرده و پس از دریافت راهنمایی های کاملاً رایگان از کارشناسان فروش، پارچه مورد نظر را تهیه کرد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید