گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه جین ضخیم به بهترین قیمت از کارخانه

نمایندگی فروش کارخانه تولید انواع پارچه لیتاریخچه مختصر خرید پارچه جین ضخیم

نمایندگی فروش کارخانه تولید انواع پارچه لی

خرید پارچه جین ضخیم تجارتی پرسود و پر منفعت چه برای جزیی خری و چه برای عمده فروشان!
اگر نگوییم که پرفروشترین پارچه در دنیاست و شاید شناخته شده ترین آنها باید بگوییم این پارچه ها از پرفروشترین پارچه های دنیاست.
پارچه جین در بسیاری از موارد از الیاف  پنبه است و در ترکیب خیلی کم الیاف مصنوعی است اما امروزه به دلیل وجود تکنولوژی و پیشرفت های فراوان صنعت نساجی وجود الیاف پلی استری در آن بسیار باب شده و از طرفداران خاص خود برخوردار است.
بهرجهت این پارچه پس معمولا تار و پودهای رنگ شده دارد و قبل از بافتن بخصوص پود آن رنگ می شود و بصورت ترکیب رنگ های طیف آبی و سفید دیده می شود.

تاریخچه مختصر

تاریخچه مختصر پارچه های جین ضخیم

همانطور که خیلی ها می دانیم و بخصوص جین پوش ها این پارچه را بخوبی می شناسند و می دانند که این پارچه اولین بار برای کارگران معادل در آمریکا تولید شد و زیرا این کارگران به دلیل کار زیاد کارهای سنگین البسه ای بسیار مقاوم و ضخیم می خواستند تا بتوانند از آن برای مدت بیشتری استفاده کنند.
لذا سرکارگران برای اقتصادی بودن و کاهش هزینهه ا به دنبال پارچه ای بودند که استحکام بیشتری داشته باشد و بتوانند از آن به مدت بیشتری استفاده کنند و با پارچه جین ضخیم آشنا شدند که توانست رضایت کارگران و کارفرمایان را در پی داشته باشد.
هنوز مدت زمان طولانی از استفاده آن در بین مشاغل کارگری نگذشته بود که این پارچه مورد توجه هنرمندان قرار گرفت و بالطبع بین جوانان بسیار رایج شد و در صنعت مد جای خودش را باز کرد.
این پارچه در فاصله زمانی بسیار کمی توانست کل دنیا را فتح کند و بسیاری از انسان ها را جین پوش کند.
پارچه های جین فقط محدود به البسه نشد بلکه در بسیاری از اکسسوری ها و تزیینات جای خاصی را برای خود گرفت و شد جزو شناخته شده ترین پارچه ها .
همچنان خرید پارچه جین ضخیم با توجه به کیفیت و اسپرت بودن و تقریبا همه کار بودنش همچنان در بین جوانان جایگاه خاصی دارد و بسیار محبوب است و در البسه بخصوص شلوار اکثر جوانان دیده می شود.

 خرید پارچه جین ضخیم

خرید پارچه جین ضخیم

پارچه جین به دلیل آنکه به روش های مختلفی تولید می شود، بالطبع دارای گرماژ یا همان وزن پارچه و و الیاف ترکیبی و یا حتی نوع الیاف مصنوعی و طبیعی آن متفاوت می شود و دارای پارچه های گوناگون و قیمت های گوناگون تری می شویم.
اگر از مجموعه ما خرید کرده باشید قطعا با ما و کیفیت و قیمت های ما آشنا هستید و نیاز به توضیح آنچنانی ندارد اما اگر از ما خرید نکرده اید حتما با یکبار خرید از ما مشتری دائمی ما می شوید.
مجموعه ما سعی کرده است که ضمن حفظ کیفیت که آن را تحت هر شرایطی حفظ می کند تا هم جایگاه خود و هم احترام به انتخاب مشتری را نگه دارد و همزمان سعی نموده تا قیمت را به حداقل آن برساند تا افراد بیشتری بتوانند آن را بخرند و از کیفیت و قیمت  مناسب آن استفاده کنند و تجربه خرید خوب را داشته باشند.
شما می توانید جهت خرید پارچه جین ضخیم از طریق تلفن ، وب سایت و یا حضور در دفتر ما در تهران خیابان آزادی خریدی امن و مطمئن داشته باشید.
جهت خرید به هر صورت که شما راحت هستید می توانید با همکاران ما در تماس باشید و ضمن انتخاب نوع و رنگ و استعلام موجودی و قیمت آن را خریداری کنید.
همکاران ما در مجموعه  آماده پاسخگویی به هرگونه سوالات و مشاوره درباره پارچه های جین هستند.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید