گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع پشم شیشه کیلویی

مختصری درباره فرآیند تولید پشم شیشهپخش انواع پشم شیشه کیلویی

پشم شیشه محصولی است که از موادی مانند سیلیس و شیشه تولید شده است و از آن به عنوان یک عایق بسیار قدرتمند در برابر سرما، رطوبت و صدا استفاده می شود، شایان ذکر است که لیست قیمت انواع پشم شیشه کیلویی در بازار کشورمان بر مبنای پارامترهای مختلفی مشخص شده است که از جمله مهمترین آنها می توان به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، برند تولید کننده محصول و همچنین ضخامت آن اشاره نمود.

لیست قیمت انواع پشم شیشه کیلویی

مختصری درباره فرآیند تولید پشم شیشه

مختصری درباره فرآیند تولید پشم شیشه تولید پشم شیشه در کارخانجاتی که در این زمینه به فعالیت مشغول می باشند روند مخصوص به خود را دارد و ما در این قسمت برای آشنایی شما با این فرآیند، اشاره کوتاهی به شیوه تولید آن می نماییم.

فرایند تولید پشم شیشه:

  • ابتدا مواد اولیه تولید این محصول که شامل سیلیس، کربنات سدیم، دولومیت، فلدسپات، براکس، سنگ آهک، کربنات باریم و سولفات سدیم است را فراهم کرده و آنها به میزان مخصوصی با همدیگر مخلوط می نمایند.
  • در مرحله بعد این مواد را غربالگری کرده و در ادامه فیلتر می کنند تا تمامی مواد اضافی و زائد آن خارج شود.
  • مخلوط به دست آمده را درون کوره ای با حرارت 1400 درجه سانتی گراد قرار می دهند تا تمامی مواد ذوب شده و به خوبی با همدیگر ترکیب شوند.
  • سپس این مواد را توسط دستگاه های مخصوص به الیاف به هم پیوسته تبدیل می نمایند و شکل لازم را به آنها داده و عمل آوری می کنند.
  • در نهایت محصول به دست آمده را در اندازه ها و ضخامت های مورد نظر برش می دهند و در پایان آنها را سورت و بسته بندی نموده و روانه بازار می کنند.

پخش انواع پشم شیشه کیلویی

پخش انواع پشم شیشه کیلویی پشم شیشه اصفهان ماده ای است که آن در در کارخانجات مخصوص و با استفاده از ذوب کردن موادی مانند شیشه و پشم تولید نموده و آن را به صورت الیاف در می آورند، این محصول ارزشمند کاربردهای فراوانی در زندگی ما انسان ها دارد و از آن به عنوانی یک عایق حرارتی، عایق صوتی، تولید برخی از مخازن و … استفاده می شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول در آن است که می تواند گرما را به میزان 550 درجه سانتیگراد تحمل نموده و اگر به هر علتی دچار آتش سوزی شد، آن را توسعه نداده و از خود گازهای سمی تولید نمی کند، بسیار خوشحالیم که از طریق این مجموعه اینترنتی می توانیم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش پشم شیشه ایران به فعالیت مشغول بوده و بهترین برندهای این محصول را به صورت کیلویی و عمده به مشتریان خویش عرضه نموده و رضایت خاطر آنها را جلب کنیم.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید