گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه لایی سوزنی پلی استر به کارخانه

موارد استفاده از لایی سوزنی پلی استرخرید لایی سوزنی پلی استر

پارچه مبلی مسکو چینی از محصولات بسیار کاربردی می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده واقع می‌ شود. تولید پارچه لایی سوزنی پلی استر در کارخانه در حجم بسیار بالا انجام می‌ شود و نیاز مشتریان در داخل و خارج از کشور را پاسخ می دهد. امکان تهیه محصول به صورت عمده برای همه افراد در اقصی نقاط کشور وجود دارد.

تولید پارچه لایی سوزنی پلی استر به کارخانه

موارد استفاده از لایی سوزنی پلی استر

موارد استفاده از لایی سوزنی پلی استر لایه سوزنی پلی استر در نساجی موارد استفاده گسترده ای را به خود اختصاص می ‌دهد. یکی از آنها تولید انواع بالش و کوسن می باشد. این لایه وزن بسیار سبکی دارد که برخلاف آن مقاومت بسیار بالایی را به خود اختصاص می ‌دهد.

دارای رنگ های مختلف بوده که معمولا به رنگ سفید دیده می‌ شود. از دیگر موارد استفاده آن می ‌توان به دوخت انواع عروسک های پولیشی اشاره نمود. کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند از پارچه رویی به خوبی محافظت کند.

در صنعت عروسک سازی و بالش سازی کاربرد بسیار بالایی دارد. همچنین در کارگاه های تشک سازی به مصرف می رسد. از دیگر کاربردهای آن می توان به استفاده در صنایع خودرو، ماسک، چرم و نمد اشاره نمود.

برای تولید چرم مصنوعی آن را به پشت چرم لمینیت می کنند. تحت فشار مکانیکی و فرآیند سوزن زنی تولید می ‌شود و از کشش بالا و ماندگاری خوبی بهره مند است.

خرید لایی سوزنی پلی استر

خرید لایی سوزنی پلی استر این شرکت دارای کادر مجرب و سال ها سابقه درخشان است که آماده ثبت سفارش پارچه مبلی لیدو برای مشتریان عزیز می باشد. تمامی مشتریان و مصرف کنندگان می ‌توانند نسبت به سفارش عمده و کلیه محصول اقدام نمایند. برای این کار در قسمت پایین شماره هایی را می توان مشاهده نمود که پل ارتباطی شما با فروشندگان مرکز می باشد.

کارشناسان فروش قبل از ثبت سفارشات مشتریان و مصرف کنندگان محترم را نسبت به ویژگی های محصول آگاه کرده و تمامی مشخصات و خصوصیات آن را در اختیار شما قرار می دهند. این محصول با نرخ های ارزان و شرایط ویژه در صورت خرید کلی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. از بابت اصل بودن محصول خیالتان آسوده باشد چرا که از بین بهترین برند ها و شرکت های سازنده گرد آوری شده است.

مهم ترین هدف ما جلب رضایت و اعتماد خریداران است و به این منظور کیفیت در تک تک محصولات لحاظ شده است که از ماندگاری و خواص منحصر به فرد برخوردار می باشند. بسته بندی های تولید و خرید لایی پلی استر بسیار متنوع هستند و می توان مطابق با درآمد و سلیقه خود آنها را انتخاب نمود.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید