گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید عمده و مستقیم انواع پارچه کودری حاشیه دار از کارخانه

مزایای استفاده از پارچه های نخیپارچه نخی کودری چگونه تولید می شود؟فروش پارچه کودری زنانهآبرفت پارچه کودریانواع پارچه کودری حاشیه دار و سادهخریدپارچه کودری حاشیه دار به قیمت کارخانه

پارچه کودری حاشیه دار یکی از پر کاربرد ترین پارچه ها برای دوخت انواع البسه است.
معمولا از این نوع پارچه برای دوخت انواع لباس های خنک و تابستانی استفاده می شود.
در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص مزایای پارچه کودری و راه های خرید بی واسطه آن با شما صحبت کنیم.
در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاع از این پارچه هستید، ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

مزایای استفاده از پارچه های نخی

مزایای استفاده از پارچه کودری

پارچه نخی یا کودری به علت نوع بافت و الیافی که در آن به کار رفته است، مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • لطافت و سازگاری بالا با پوست
  • کودری پارچه ای تنفس پذیر است، به همین علت جریان هوا را از خود عبور داده و باعث تعرق و کلافگی استفاده کننده نمی شود.
  • نسبت به سایر پارچه ها دیر تر بوی عرق را به خود جذب می کند.
  • غیر حساسیت زا
  • پارچه ای خنک و مناسب برای استفاده در فصول گرم سال
  • شستشو و لکه گیری آن به سهولت انجام می شود.
  • الیاف مقاوم و با کیفیت

پارچه نخی کودری چگونه تولید می شود؟

پارچه های کودری در زبان عامه مردم به پارچه های نخی شهرت دارند. تولید پارچه نخی یا کودری با کیفیت مورد قبول به دلیل مشکل آبرفت نیاز به تخصص و دستگاه های پیشرفته دارد. این پارچه، هم در تار و هم در پود، صد درصد از الیاف ویسکوز، توسط بافندگی پارچه بافته و تولید می شود.

پس از بافت، واحد رنگرزی و چاپ پارچه، عملیات آهار زدن و سپس رنگ کردن پارچه نخی در رنگ های مختلف یا چاپ طرح و مدل های متنوع را انجام می دهد. به این مرحله از عملیات نساجی، فرآیند تکمیل گفته می شود.

فروش پارچه کودری زنانه

پارچه کودری زنانه

بسیاری از پارچه فروش ها پارچه های کودری زنانه را می فروشند از آن جهت که این پارچه بشدت در شهر های جنوبی ایران به دلیل گرمای زیادی که دارد پر طرفدار می باشد و شهر های شمالی ایرانی هم با توجه به شرجی بودن هوا، بسیار مناسب است که از این لباس ها استفاده بشود، از طرفی سبک بودن این لباس ها موجب شده است که برای کودکان بسیاری مساعد باشد.

ما توانسته ایم با سال ها فروش عمده انواع پارچه کودری و صادر نمودن آن به کشور های همسایه، با سابقه ترین فروشگاه موجود در ایران می باشیم که تواسته ایم پر قدرت در این زمینه پیش برویم.

آبرفت پارچه کودری

آبرفت پارچه نخی کودری یکی از مشکلات این پارچه محسوب می شود که در بین جنس های مختلف میزان آن متفاوت هست. راهکار استفاده از این نوع پارچه ها نیز این است که الگوی دوخت خود را با توجه با آبرفت پارچه کدری بزرگتر بگیرید.

می توانید تکه ١٠ سانت در ١٠ سانت پارچه را در آب بگذارید تا پس از مدتی میزان آبرفت پارچه را متوجه شوید. برای مثال پارچه های نخی خارجی از کمترین آبرفت برخوردار هستند که دلیل آن در نوع تولید و گرفتن آبگیری پارچه است.

 

انواع پارچه کودری حاشیه دار و ساده

معروف ترین انواع پارچه کودری که می توان در بازار پیدا کرد عبارتند از:

-خارجی

پارچه های کودری خارجی معمولا در کشور های تایلند، پین و ترکیه تولید و پس از آن به کشور ما صادر می شوند. این پارچه ها جز با کیفیت ترین انواع کودری موجود در بازار به حساب می آیند و در طرح های مختلف و چاپ های با کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

– کودری ایرانی

ایران در تولید انواع پارچه های نخی و کودری  سابقه ای چند ساله دارد به طوری که در بعضی موارد حتی کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های خارجی در آن دیده می شود. شهر های یزد و اصفهان در تولید این پارچه سرآمد هستند و بهترین انواع پارچه کودری حاشیه دار را تولید و به کشور های دیگر نیز صادر می کنند.

-پارچه کودری گلدار

کودری گلدار معمولا برای دوخت انواع مانتو ها و لباس های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد. این  پارچه از جمله پر فروش ترین پارچه های بازار است که در فصل تابستان برای دوخت لباس های خنک تابستانی و بهاره مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می گیرد.

– کجراه

کودری کج راه به علت بافت محکم و با دوامی که دارد، از جمله محبوب ترین و معروف ترین پارچه های نخی به حساب می آید.

– شانتون

شانتون از انواع پارچه های نخی محبوبی می باشد که مرغوبیت زیادی دارد. این پارچه به بافت فشرده  و ضخیم معروف است و معمولا برای دوخت انواع مانتو و شلوار از آن استفاده می شود.

 

خریدپارچه کودری حاشیه دار به قیمت کارخانه

خرید مستقیم پارچه کودری

به طور کلی پارچه کودری حاشیه دار از جمله پارچه های مقرون به صرفه در بازار است. البته موارد متعددی می توانند بر روی قیمت این پارچه تاثیر مستقیمی داشته باشند. برای مثال عرض پارچه تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن می گذارد. پارچه نخی معمولا در عرض های 90، 130 و 150 سانتیمتر در بازار موجود است.  همچنین ساده و طرح دار بودن پارچه نیز عاملی موثر در قیمت گذاری آن به حساب می آید.

جالب است بدانید حتی نوع چاپ استفاده شده بر روی پارچه بر روی قیمت ان تاثیر گذار است.  برای مثال در صورتی که چاپ پارچه از نوع دیجیتال و با پیگمنت با کیفیتی باشد، قیمت پارچه افزایش خواهد داشت. چاپ دیجیتال از جمله بهترین و با کیفیت ترین چاپ هایی است که بر روی پارچه استفاده می شود.

علاوه بر موارد گفته شده، برند و نوع کارخانه تولیدی پارچه نیز بر روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار است؛ زیرا هر کارخانه ای بنا به ماشین آلات و درصد مواد استفاده شده در محصولات خود، پارچه ای با کیفیت متفاوت و منحصر به فرد را روانه بازار می کنند.

برای خرید پارچه کودری حاشیه دار با قیمت مناسب می توانید به نمایندگی های فروش مستقیم محصول از کارخانه مراجعه نمایید.

این نمایندگی ها انواع پارچه نخی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید