گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خط تولید نمد صنعتی

مشخصات قابل توجه نمد صنعتیبازرگانی فروش نمد صنعتی نسوز

تولید نمد صنعتی در کارخانجات صنعتی در اشکال و سایز های متنوع صورت می گیرد. مهمترین مشخصه این نمد ها عدم نیاز به بافت آنها می باشد که طی مراحل مختلف فشرده شده و به شکل نهایی مبدل می شوند. در واقع نمد سنتی نوعی پارچه است که بر خلاف آنها هیچ گونه بافتی در آن صورت نمی گیرد. در خط تولید این کالا ماشین آلات مختلفی استفاده می شود که هر یک به انجام مرحله خاصی از فرایند تولید کمک می نمایند.

خط تولید نمد صنعتی

مشخصات قابل توجه نمد صنعتی

مشخصات قابل توجه نمد صنعتی

نمد چیست و انواع آن کدامند؟ نمد فرش یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین سازه های هنر دست بشر هستند که مراحل مختلفی برای شکل دادن به آن با دست طی می شد. در واقع این عملیات مستلزم به کارگیری سعی و تلاش و صبر سازندگان آن بود که موجب شکل گیری این آثار هنری منحصر به فرد می شد، در راستای افزایش تکنولوژی تولید نمد نیز دچار دستخوش و تغییراتی شد که امروزه می توان شاهد انواع نمد مصنوعی بود که به کمک ماشین آلات و دستگاه های مختلف صورت می گیرد.

همان طور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد مهمترین مشخصه نمد ها آن است که نیاز به بافت نداشته و تنها از مخلوط کردن الیاف اولیه به دست می آیند. الیافی که به این منظور به کار می روند ممکن است تنها الیاف مصنوعی بوده یا ترکیبی از الیاف طبیعی مانند پشم باشند، نمد های صنعتی یک سری مشخصات عمومی دارند که به واسطه آنها خرید شان صورت می گیرد و در واقع نوعی مزیت نیز برای آنها به شمار می رود. این مشخصات عبارتند از:

  • به عنوان نوعی عایق صوتی و حرارتی عمل می کنند. مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • قابل استفاده به عنوان ضربه گیر، دارای قابلیت جذب روغن
  • دارای انعطاف بالا، قابلیت جایگزین نمودن
  • دارای توانایی قرار گرفتن در محیط هایی نظیر اشعه ماورای بنفش و حلال های غیر قطبی

از قابلیت های مختلف نمد ها در انواع صنایع مختلف مانند صنعت خودرو سازی، روغن کاری ماشین آلات مختلف، استفاده به عنوان مانعی برای عدم انتقال صدا و … استفاده های زیادی می شود.

بازرگانی فروش نمد صنعتی نسوز

بازرگانی فروش نمد صنعتی نسوزجاکلیدی نمدی صنعتی نسوز نوعی از نمد های پر کاربرد در بخش صنعت است که توسط شرکت بازرگانی فروش نمد صنعتی در اختیار متقاضیان خرید قرار داده می شود، این نمد ها را می توان در سایز های مختلف و با توجه به کاربری خاص انتخاب کرد. نمد صنعتی نسوز به عنوان نوعی از این کالا کاربرد های مختص خود را دارد و در مکان هایی که در معرض احتمالی حرارت قرار دارند استفاده های زیادی دارد.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید