گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات محصولات شرکت پارچه مطهری به عراق

بارز ترین ویژگی های پارچه مطهریتوزیع کننده پارچه فاستونی مطهری

مجموعه گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار در زمینه های مختلف از جمله بافت منسوجات و تولید و واردات و صادرات انواع پارچه مبلی ابریشمی فعالیت بسیار گسترده و چشم گیری دارد.در این میان صادرات محصولات شرکت پارچه مطهری به عراق یکی از صادرات عمده و بسیار با کیفیت پارچه بازار است. پارچه فاستونی مطهری طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا کیفیت و ثبات رنگ و دوام آن از همه لحاظ اثبات شده است و در ایران و کشورهای دیگر طرفداران بسیاری از این پارچه استفاده و همگی راضی از این جنس هستند.شما هم می توانید این پارچه ی عالی را از پارچه بازار تهیه کنید.

صادرات محصولات شرکت پارچه مطهری به عراق

بارز ترین ویژگی های پارچه مطهری

بارز ترین ویژگی های پارچه مطهری رنگ ثابت، دوام بالا، مقاوم در برابر گرما و سرما و ضد چروک بودن پارچه مطهری آن را به کاری پر مصرف و دلخواه مشتری تبدیل کرده است. فاستونی مطهری از دیگر کشورها نیز هواداران زیادی دارد و میزان بالایی از صادرات منسوجات را به خود اختصاص داده است. کیفیت خود بهترین تبلیغ است و پارچه مطهری نیازی به تبلیغات خود جنس و دوام پارچه خود گویای همه چیز است. پارچه بازار تنها راه خرید را برای شما آسان کرده است تا بتوانید این کارهای با کیفیت را آسان تر و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. شما بهترین هستید و بهترین ها حق شماست.

از ویژگی های بارز پارچه فاستونی مطهری میزان درصد پشم بالا و کیفیت فوق العاده کار است، پارچه های مطهری دارای مهر تایید استانداردهای جهانی می باشد و ضخامت و ایستایی آن بر دوام و مقاومت بالای پارچه ها افزوده است بافت کج راه پارچه مطهری علاوه بر زیبایی استحکام زیادی ایجاد کرده و برای انواع کت، شلوار،لباس های فرم، اداری و… مناسب است. اگر میخواهید پارچه فاستونی مطهری درجه یک و مطمئن خرید کنید از طریق این سایت به پارچه بازار سر بزنید و از کیفیت کارها کاملا مطمئن باشید.

توزیع کننده پارچه فاستونی مطهری

توزیع کننده پارچه فاستونی مطهری

در این مجموعه انواع پارچه از جمله پارچه مبلی ابروبادی، نمدی، پولیشی،حوله ای و …تولید و توزیع می شود. اما به جرأت میتوان گفت پارچه فاستونی مطهری پر فروش ترین کار در مجموعه پارچه بازار است و این مجموعه با توزیع پارچه مطهری به صورت مستقیم قیمت های بهتری را برای شما رقم می زند.

این مجموعه آماده عقد قرارداد با بازرگانی و فروشگاه های بزرگ سراسر کشور می باشد و نمایندگی فعال می پذیرد. اگر به صورت مستقیم از طریق این سایت اقدام به خرید نمایید از تنوع بیشتر و قیمت های مناسب تر بهره مند خواهید شد. می توانید با حذف واسطه ها پارچه مورد نظرتان را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید و در شهر و محل دلخواه در کمال سلامت دریافت نمایید.

مرتضی عمادی فر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه تولیدی و بازرگانی پارچه بازار، شما را به خرید انواع پارچه دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید